Back

Legalnie w Internecie – obowiązki informacyjne, sprzedażowe i w social mediach

Dowiedz się jaki zgodnie z prawem prowadzić firmę w Internecie!

Awatar użytkownika

PROGRAM

  • Jak zbudować legalną bazę klientów, czyli społeczność
  • Jak legalnie działać w mediach społecznościowych: na Facebooku Instagramie i w pozostałych miejscach?
  • O jakie dokumenty zadbać?
  • Jak powinny wyglądać zgody marketingowe?
  • Jak budować legalną bazę newsletterową?
  • Jak sprzedawać w Internecie zgodnie z prawem i uniknąć klauzul niedozwolonych?
  • RODO w firmie – o czym pamiętać?

Obejrzyj poniższą wersję demonstracyjną szkolenia i zobacz czy prawidłowo widzisz obraz i słyszysz dźwięk!

O INSTRUKTORZE

Radca prawny, który tworzy nieoczywiste rozwiązania prawne dla swoich Klientów, stosując przy tym metodologię lean and project management. Poprzez lateralne myślenie dostarcza prawne efekty WOW świadomym przedsiębiorcom, którzy chcą budować legalny i skuteczny biznes w Internecie.
Wdraża RODO, tworzy dobre umowy i optymalizuje działania poprzez dobór odpowiedniej formy prawnej i zakładanie spółek. Wdraża sklepy internetowe, pokazuję jak robić legalny marketing, sprzedaż i #legalnyecommerce.
Klienci cenią ją za konkret i łączenie wiedzy prawnej z biznesem, bez zbędnego ą-ę.
Ukończyła studia w Polsce i we Francji, prawo amerykańskie przy współpracy z Chicago Kent Collage of Law, retorykę prawną, a także aplikację radcy prawnego w Krakowie. Stale szkoli się z negocjacji. Praktyki odbywała w paryskich i warszawskich kancelariach prawnych.